Jaunumi 2013. gadā


Tā nu ir sanācis, ka, lai arī šis blogs man ir tuvs un mani priecē, ka to regulāri apmeklē, tomēr līdz šim pēc sākotnējo rakstu ielikšanas esmu tam pievērsies diezgan reti. Šogad esmu nolēmis to mainīt, jo fotografējis un ieguvis kādas atziņas par fotografēšanu 2012. gadā esmu īstenībā diezgan daudz.

Tad nu 2013. gada sākumā plānoju izdarīt vismaz sekojošo:

  • dalīties ar novērojumiem par jaunu tehniku un fotografēšanas īpatnībām, ar ko esmu saskāries: piemēram, nupat kā  esmu nopircis savam kit objektīvam (Canon 18-55 IS)  aizvietotāju: Sigma 17-70 OS (DC HSM, ja nu precīzāk),
  • uzlabot esošos rakstus: Piemēram, par objektīviem kā tādiem īstenībā ir tik daudz ko rakstīt, ka man sāk šķist, ka būtu vērts sadalīt esošo rakstu vairākās sadaļās, lai cilvēki var ātrāk atrast to, kas viņus tieši interesē.
  • uzlabot saites: joprojām ir vairākas vietas, kur tiek pieminēti termini, kas atšifrēti citur, bet neparādās saites uz šīm citām vietām.
  • salabot saites uz ārpusi: diemžēl latviešu valodā raksti par fotografēšanu ir diezgan paskopi  un daļa no iepriekš ieliktajām saitēm ved uz gadiem neatjaunotiem blogiem. Tos jānomaina un jāpieliek vēl jaunas interesantas saites.
  • pārcelt šo blogu no wordpress hostinga uz savējo, jo wordpress man ik pa brīdim iebremzē. Faktiski blogs jau ir pārcelts, bet viņam vēl jāatjauno izskats un šeit jāpieliek pārsūtīšana uz jauno adresi. Tiklīdz tas būs izdarīts, uzrakstīšu arī šeit, lai ir skaidrība.

Vēlreiz paldies visiem, kas lasa un komentē — gan atzinība, gan arī pieklājīga kritika mani priecē un interesē, iedvesmo un ļauj papildināt un labot savas zināšanas.

Komentēt

Filed under Nekategorizēts

Komentēt

